Instagram icon Facebook icon LinkedIn icon Twitter Facebook icon LinkedIn icon Twitter icon teva logo icon teva logo icon Пошук Пошук

Teva підписала Декларацію задля ґендерної рівності та запобігання домашньому насильству

ТОВ «Тева Україна» (далі – Teva) стала першою фармацевтичною компанією, яка підписала Декларацію задля ґендерної рівності та запобігання домашньому насильству, ініційовану UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення та Центром «Розвиток КСВ». Підписання відбулось під час «Міжнародного форуму для бізнесу: сучасні корпоративні практики гендерної рівності та протидії домашньому насильству» 9 грудня 2019 року.

Разом з іншими компаніями-учасниками Декларації, Teva зобов’язується докласти максимум зусиль, щоб до 2025 року:

  1. запровадити ґендерно-чутливі підходи в роботу компаній, створити умови для гідної праці та рівної зайнятості та впроваджувати політику, дружню до родини;
  2. сприяти запобіганню домашньому насильству та формуванню нетерпимості до всіх його проявів;
  3. розвивати і заохочувати співробітництво задля розширення прав жінок, гендерної рівності та формування нетерпимості до домашнього насильства.

«Ми працюємо над забезпеченням однакових умов роботи для всіх, а також над програмами і проектами, які допомагають підтримувати баланс між роботою і родиною. Близько 50% керівників в нашій компанії – жінки. Ми маємо гнучкий робочий графік, можливість працювати з дому, проводимо Дні сім’ї тощо. У той же час очевидно, що у нас і у бізнес-спільноти в цілому ще багато роботи в цьому напрямку. Домашнє насильство є реальністю для кожної п’ятої українки. Ми повністю поділяємо думку ініціаторів Декларації, що приватний сектор може працювати над вирішенням цієї проблеми», зазначила Світлана Куценко, Директор по роботі з персоналом Teva.

Крім Teva, першими підписантами Декларації стали L'Oreal Україна, Nestlé в Україні та Молдові, EY, Avon Україна, Метро Кеш енд Кері Україна, Starlight Media, Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS), ДП «НАЕК «Енергоатом», НЕК «Укренерго», «ІТ-Інтегратор», Львівська торгово-промислова палата.

Нагадуємо, що Україна посідає 65 місце в «Індексі ґендерного розриву» - світовому рейтингу 149 країн, який беруть як основу для оцінки досягнення країнами ґендерної рівності. Все ще актуальними залишаються проблеми недостатньої представленості жінок в технологічних галузях та на посадах вищого рівня, а також розрив в оплаті праці 22,5% для жінок та чоловіків.

За результатами дослідження, проведеного Ukrainian Marketing Group у 2019 році на замовлення UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення («Гендерна рівність та відповідь на домашнє насильство у приватному секторі України»), 41% опитаних помічали ознаки домашнього насильства серед колег. 15% особисто знають колег, які постраждали від домашнього насильства.

20% постраждалих від домашнього насильства інформували про це у своїх компаніях. Серед них 98% інформували колег, 22% інформували керівництво. Лише 23% постраждалих звертались по допомогу до спеціалізованих організацій.

49% опитаних впевнені, що спеціальні політики компаній можуть зменшити негативний вплив домашнього насильства на професійне життя співробітників/співробітниць.

Повний текст дослідження, інфографіку та керівні принципи для великого, середнього та малого бізнесу можна знайти на сайті UNFPA: https://ukraine.unfpa.org/uk/BADV2019