Безпека пацієнтів

Всі препарати компанії Teva проходять ретельний моніторинг безпеки та ефективності протягом всього життєвого циклу.
Ми дбаємо про безпеку наших пацієнтів!
З метою моніторингу впливу лікарського засобу на організм людини та визначення будь-яких змін співвідношення ризик/користь, в компанії функціонує система фармаконагляду.
Якщо у Вас є інформація щодо побічних реакцій (ПР), відсутності ефективності або будь-яких інших проблем, зумовлених застосуванням лікарських засобів виробництва компанії Teva, будь ласка, повідомте про це у наш відділ фармаконагляду будь-яким зручним для Вас способом.
Наші контакти:
Тел: +38 044 594 70 80
Моб: +38 050 462 17 67 (функція голосової пошти працює цілодобово)
Факс: +38 044 594 70 81
E-mail: Safety.Ukraine@teva.ua
Чому Тева повинна знати про ПР?
- Ми несемо відповідальність за наших споживачів.
- Ми маємо знати про профіль безпеки наших препаратів та про можливі зміни у ньому.
- Це вимога Всесвітньої організації охорони здоров’я.
Що таке ПР?
- Побічна реакція – це будь-яка небажана негативна реакція, яка виникає при застосуванні лікарських засобів.
- Приклади побічних реакцій: головний біль, алергічні реакції, нудота, блювання, запор, біль у животі, погіршення зору, безсоння, запаморочення, судоми і т.д.
Про що, крім ПР, треба повідомляти?
Будь ласка, повідомте інформацію, щодо перерахованих нижче ситуацій навіть якщо не було ПР, але мова йде про лікарський засіб Teva
- відсутність ефективності;
- про зловживання та використання не за призначенням;
- передозування;
- застосування препарату не за показаннями;
- передача збудника інфекції через лікарський засіб;
- застосування під час вагітності за наявності або відсутності ПР та вплив на ембріон чи плід сім’яної рідини пацієнта, що приймає лікарський засіб;
- застосування під час годування груддю за наявності ПР;
- вплив під час професійної діяльності;
- неочікуваний терапевтичний ефект;
- помилки при прийомі ліків за наявності або відсутності ПР.
Яку інформацію включити до повідомлення?
Будь ласка, зазначте в своєму повідомленні наступне:
- Назву підозрюваного лікарського засобу.
- Побічну реакцію та/або суть скарги.
- Контактні дані та інформацію щодо репортера (лікар, пацієнт, родич пацієнта).
- Інформацію про пацієнта (вік, стать, ім’я…).
Перелік поширених запитань та відповідей про генеричні препарати
Дізнайтеся більше про основні терапевтичні напрямки, в яких ми працюємо
*Інформація про продукцію для споживачів, що надається згідно зі ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів»