Всі препарати компанії Teva проходять ретельний моніторинг безпеки та ефективності протягом всього життєвого циклу.

Ми дбаємо про безпеку наших пацієнтів!

З метою моніторингу впливу лікарського засобу на організм людини та визначення будь-яких змін співвідношення ризик/користь, в компанії функціонує система фармаконагляду.

Якщо у Вас є інформація щодо побічних реакцій (ПР), відсутності ефективності або будь-яких інших проблем, зумовлених застосуванням лікарських засобів виробництва компанії Teva, будь ласка, повідомте про це у наш відділ фармаконагляду будь-яким зручним для Вас способом.

Наші контакти:

Тел: +38 044 594 70 80

Моб: +38 050 462 17 67 (функція голосової пошти працює цілодобово)

Факс: +38 044 594 70 81

E-mail: Safety.Ukraine@teva.ua


Положення про конфіденційність >>


Чому Тева повинна знати про ПР?

  • Ми несемо відповідальність за наших споживачів.
  • Ми маємо знати про профіль безпеки наших препаратів та про можливі зміни у ньому.
  • Це вимога Всесвітньої організації охорони здоров’я. 


Що таке ПР?

  • Побічна реакція – це будь-яка небажана негативна реакція, яка виникає при застосуванні лікарських засобів.
  • Приклади побічних реакцій: головний біль, алергічні реакції, нудота, блювання, запор, біль у животі, погіршення зору, безсоння, запаморочення, судоми і т.д.


Про що, крім ПР, треба повідомляти?

Будь ласка, повідомте інформацію, щодо перерахованих нижче ситуацій навіть якщо не було ПР, але мова йде про лікарський засіб Teva

  • відсутність ефективності;
  • про зловживання та використання не за призначенням;
  • передозування;
  • застосування препарату не за показаннями;
  • передача збудника інфекції через лікарський засіб;
  • застосування під час вагітності за наявності або відсутності ПР та вплив на ембріон чи плід сім’яної рідини пацієнта, що приймає лікарський засіб;
  • застосування під час годування груддю за наявності ПР;
  • вплив під час професійної діяльності;
  • неочікуваний терапевтичний ефект;
  • помилки при прийомі ліків за наявності або відсутності ПР.


Яку інформацію включити до повідомлення?

Будь ласка, зазначте в своєму повідомленні наступне:

  • Назву підозрюваного лікарського засобу.
  • Побічну реакцію та/або суть скарги.
  • Контактні дані та інформацію щодо репортера (лікар, пацієнт, родич пацієнта).
  • Інформацію про пацієнта (вік, стать, ім’я…).

Перегляньте перелік поширених запитань та відповідей про генеричні препарати >> 

Дізнайтеся більше про основні терапевтичні напрямки, в яких ми працюємо >>


*Інформація про продукцію для споживачів, що надається згідно зі ст. 15 ЗУ «Про захист прав споживачів»