Принципи комунікацій у соціальних мережах

Ми використовуємо соціальні мережі для обміну інформацією про Teva Pharmaceuticals в країнах, де ми працюємо. Підтримка наших сторінок у соціальних мережах здійснюється командою з корпоративних комунікацій від імені Teva.

Ці сторінки икористовуються, перш за все, для обговорення новин, подій, соціального впливу та інших пов'язаних з цим тем, наприклад, історій співробітників, пацієнтів та опікунів.

Сторінки Teva у соціальних мережах не є платформою для обговорення питань щодо препаратів, лікування, діагнозів, і також не повинні використовуватись для повідомлення про небажані наслідки або побічні ефекти.

Якщо у вас є питання щодо препаратів або послуг Teva, будь ласка, перейдіть у розділ Наші контакти та надішліть ваш запит на одну з адрес, вказаних у ньому.

Якщо ви хочете повідомити про небажані наслідки або побічні ефекти, пов'язані з нашим препаратом, будь ласка, використовуйте адресу Safety.Ukraine@teva.ua. Перегляньте нашу Політику відділу фармаконагляду щодо конфіденційності, щоб дізнатись, як Teva забезпечує безпеку та конфіденційність даних пацієнтів.

Керівні принципи

Ми цінуємо ваш інтерес до компанії Teva і спробуємо своєчасно відповісти на ваші запитання. Через обмеження соціальних мереж та регулювання фармацевтичної галузі, наші відповіді можуть бути стислими. Ми намагаємось зазначати, яким чином можна отримати детальнішу інформацію і підтримку, коли це можливо.

Глобальні соціальні сторінки Teva регулярно моніторяться та оновлюються з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 21:00. Якщо ви маєте термінове питання, будь-ласка, зверніться у представництво Teva у вашій країні, або надішліть запит через наш веб-сайт.

Іноді соціальні мережі можуть бути недоступними. У таких випадках ми не несемо відповідальність за відсутність доступу до інформації у зв’язку з недоступністю мережі.

Ми закликаємо вас до ввічливості і поваги під час взаємодії з Teva у соціальних мережах; а також уникати обміну недостовірним, особистим або конфіденційним контентом. Ми не будемо реагувати на ненормативну лексику, зневажливі, образливі або провокаційні коментарі, або питання, які не пов'язані з Тевою.

Обмеження відповідальності

Ми не використовуємо соціальні мережі для поширення інформації, що стосується лікарських засобів чи лікування, крім випадків, коли це буде ініційовано і схвалено відділом корпоративних комунікацій. Для отримання інформації про препарат, будь-ласка, перейдіть на сайт Teva у вашій країні.

Ми не можемо коментувати чи відповідати на запити у соціальних мережах, пов'язані з юридичними, фінансовими чи регуляторними питаннями, або конфіденційною інформацією.

Ми можемо надавати посилання на незалежні сторонні веб-сайти в повідомленнях у соціальних мережах. Teva не контролює інформацію на сторонніх сайтах і не відповідає за їх зміст.

Teva не несе відповідальності за зміст будь-яких сторінок у соціальних мережах, які відстежуються акаунтами Teva.