Нова Teva: головні досягнення корпоративного бренду у 2018-2019 р.

Нова Teva: головні досягнення корпоративного бренду у 2018-2019 р.

У жовтні 2018 року ми представили новий корпоративний бренд Teva та три пріоритетні напрямки його розвитку: спеціальний портфель генеричних препаратів Teva, новий інформативний дизайн упаковки лікарських засобів та нові інформаційні сервіси для пацієнтів, їх рідних, лікарів та фармацевтів.

З радістю ділимось першими підсумками розвитку нашого корпоративного бренду.

Всього за рік портфель генеричних препаратів Teva («МНН-Тева») виріс до 45 торгових найменувань, які покривають одинадцять терапевтичних напрямків. Десять препаратів беруть участь у програмі Доступні ліки.

Більше 45% всіх лікарських засобів Teva – понад 160 торгових найменувань – вже мають новий дизайн, уніфікований та інформативний.

Серед нових інформаційних сервісів для пацієнтів варто згадати спрощені інструкції у форматі питань та відповідей. Наразі вони доступні для понад 50 препаратів Teva за QR-кодами на упаковках.

У напрямку інформаційних послуг для лікарів та фармацевтів, одним з найбільших проектів є серія Форумів інновацій – освітніх конференцій у найбільших містах України, які зібрали понад 1000 спеціалістів охорони здоров’я минулого року. Також варто згадати групу «Я - лікар» у Facebook, яка менше ніж за пів року об’єднала майже 4000 однодумців.

А сторінка Teva Ukraine у Facebook своєю чергою стала джерелом інформації про здоров’я для близько 5,5 тисяч українців. Тут ви знайде корисну інформацію про здоров’я, а також поради для тих, хто несе відповідальність за здоров’я рідних.

Дякуємо, що ви з нами!

NPS-UA-00104 до 18.10.2020