Оновлення бренду Teva на глобальному рівні є результатом кількох років підготовки, а також відображенням динамічного розвитку компанії. В основі нової Teva – прагнення забезпечувати пацієнтів в усьому світі інноваційними та якісними лікарськими засобами для кращого життя.

Україна є однією з перших країн, де Teva втілює нову стратегію розвитку корпоративного бренду та новий візуальний стиль.

Основою для нової Teva стали результати досліджень, які проводились з 2015 по 2017 рік у 20 країнах за участі близько 22 тисяч пацієнтів, у тому числі пацієнтів з хронічними захворюваннями, опікунів, лікарів та фармацевтів; а також серії глибинних інтерв’ю в Україні у 2018 році.

На їх основі українська команда Teva визначила три головних напрямки для змін:

  1. Створення і розвиток спеціальної лінійки генеричних препаратів під брендом Teva, які мають високу якість і помірну ціну, та покривають більшість терапевтичних напрямків. На сьогоднішні день вона нараховує 30 найменувань рецептурних препаратів «МНН-Тева» та один безрецептурний препарат.
  2. Новий дизайн упаковок лікарських засобів, зручний для пацієнтів та для фармацевтів, який має максимальний візуальний ефект, доносить ключову інформацію і швидко ідентифікується. До кінця 2020 року всі лікарські засоби Teva, понад 600 найменувань, представлених в Україні, матимуть новий дизайн. Серед особливостей нового дизайну – ілюстрації зони захворювання, форми випуску та дозування лікарського засобу. (Див. приклад нижче)
  3. Розвиток цифрових способів спілкування з пацієнтами та тими, хто про них піклується, зокрема, оновлення корпоративного сайту www.teva.ua і створення української сторінки Teva у Facebook (посилання). Крім інформації про управління своїм здоров’ям і здоров’ям рідних, Teva розробляє спрощені та більш зрозумілі пацієнтам інструкції для низки лікарських засобів. Деякі з них вже сьогодні доступні за QR-кодами на упаковках препаратів. (Приклад: http://qr.teva.ua/271419/)

Всі проекти у цих трьох напрямках об’єднуються ідеєю «Розумної турботи», - персоналізованого підходу до турботи про своє здоров’я та здоров’я близьких, з урахуванням медичних та індивідуальних потреб.

Teva втілює «Розумну турботу» не тільки для пацієнтів, але і для тих, хто про них піклується. За даними досліджень компанії, понад 50% дорослого населення у різних куточках світу піклується про здоров’я одного або кількох рідних, часто дітей або батьків, тобто є опікунами. І їм самим потрібна увага і турбота.

В Україні більшість опікунів, понад 60%, – це жінки, берегині. Більше 30% з них визнають, що обов’язки, пов’язані зі здоров’ям рідних, є для них великим емоційним навантаженням та мають негативний вплив на звичний спосіб життя. 20% берегинь зазначають, що мають обмаль часу, 34% - що потребують більше інформації і кращого розуміння призначеного курсу лікування. Більшість з них також говорять про брак підтримки і вдячності. Майже 50% українських берегинь піклується про здоров’я старших родичів, котрі часто мають хронічні захворювання.

Ці дані були враховані у концепції оновлення Teva в Україні.

«Ми пишаємось тим, що Україна є однією з перших десяти країн, які представили новий бренд Teva. Це важливий крок для всієї компанії і нова сторінка нашої історії. Ми починаємо з трьох напрямків змін, тісно пов’язаних зі стратегічними можливостями і сильними сторонами Teva, а також найактуальнішими потребами українських пацієнтів і берегинь. Кінцева мета цих змін – розширювати доступ до інноваційного та якісного лікування в Україні. На шляху до цієї цілі попереду ще багато роботи», - говорить Дмитро Спіцин, Генеральний директор «Тева Україна».

Інформація про компанію

ТОВ «Тева Україна» – найбільша міжнародна фармацевтична компанія в Україні та один з трьохлідерів українського фармацевтичного ринку. Компанія представляє понад 200 генеричних та оригінальних лікарських препаратів, які застосовуються у різних галузях медицини. «Тева Україна» об’єднує близько 400 співробітників. У 2017 році компанія відзначила двадцятиріччя діяльності в Україні.

«Тева Україна» є частиною Teva Pharmaceutical Industries Ltd (Teva), провідної міжнародної фармацевтичної компанії зі штаб-квартирою в Ізраїлі, заснованої у 1901 році. Teva спеціалізується на розробці, виробництві та маркетингу генеричних та оригінальних лікарських препаратів, а також активних фармацевтичних інгредієнтів. Компанія використовує понад 1800 молекул у виробництві препаратів для більшості ключових терапевтичних напрямків.

Компанія об’єднує близько 40 000 співробітників у 60 країнах світу. Препаратами та послугами Teva щодня користується близько 200 мільйонів людей.

Більше інформації про Teva Pharmaceutical Industries Limited Ви знайдете на сайті www.tevapharm.com

*За даними Proxima Research про обсяги продажів у першому півріччі  2018 р.